fredag, september 10, 2010

Pretty in pink

Kalender, Ordning&Reda; MiniCard, Moo.com; skor, Converse

Nästan lika trevligt som att köpa en bok är det att köpa en kalender! Jag är som sagt ofta ute i god tid, nu har jag nog slagit personligt rekord med de tre månader som återstår innan kalenderåret 2011 rings in. Men se så fiiin den är! När nu Bokstävlarna börjat konkurrera med sina katt+bok-bilder kände jag att det var dags att klämma in en grann (matchande!) Converse bland alla bokpärmsbilder igen.

12 kommentarer:

Chrissan sa...

God morgon!
Jag är ganska så färsk på bokbloggs världen. Men älskar den redan & via någons bloogg så fann jag din :). mycket bra blogg du har. Sedan så rosa converse är det absolut coolaste som finns. Jag har ett par jag med.

Bokbabbel sa...

Välkommen till den trevliga bokbloggosfären, och kul att du gillar min blogg. Ja, jag älskar mina rosa Converse, helt klart sommarens bästa köp!

Paperback Lover sa...

Snyggt och efterlängtat Bokbabbel. Du vet, jag har ju en egen kategori för sneakers så jag funderar på att låta din foto-idé vandra vidare till min blogg, om det är ok?

Bokbabbel sa...

Tack, och vad rolgit att du säger att det var efterlängtat :D
Det är klart du får "jobba vidare" med foto-idén, det är ju inte direkt som om jag skulle ha ensamrätt på den! Tycker bara det är kul om människor hakar på, det är roligt att se t.ex. böcker i lite andra sammanhang!

Anonym sa...

Snygg kalender och snygga sneakers, hur ska jag kunna konkurrera med det! ;)

Fridolina sa...

Jag förstår precis! Är själv en smått hysterisk kalenderfetishist. (Vadå den symboliserar ju bara ens LIV!!!) Jag har också en pink ordning&reda nu, men den är läsårskalender så jag kan alltså redan använda den.

Men mina converse är lila.

Bokbabbel sa...

Bokstävlarna: Slå dem om du kan liksom! :)

Sockerkaka: Ordning&Reda + Converse FTW! Älska kalendrar, kommer aldrig att byta till en digital version!

Anonym sa...

Jag får väl försöka matcha katterna med bokomslagen i fortsättningen, så kanske jag får in någon estetisk stilpoäng? ;)

Bokbabbel sa...

Kanske det du, jag ska fundera på saken (i och med att jag påbörjade detta är jag också enväldig domare ;))

Anonym sa...

Smicke rkanske kan funka för att blidka domaren? Eller mutor? ;)

Hanneles bokparadis sa...

läckert.

Bokbabbel sa...

bokstävlarna: jag kan tipsa dig om att du är på HELT rätt spår :)

Hannele: Tackar!