tisdag, september 07, 2010

Bokbabbel i ett nötskal?

Vixxtoria har undersökt vem hon är enligt Blogipedia, jag är inte sen att följa efter. Bokbabbel är:

nyfiken på tegelstenar. långt ifrån ensamma med vårt problem. en flitigt uppdaterad blogg med. rätt inflytelserik enligt inflytande.se. lite före sin tid.

Haha, det här var ju kul. Testa ni också!
Kollade på skoj även vad Bokhora är och svaret är, en massa grejer!

P.S. Förresten så har Bokbabbel nu uppgraderats till att vara en inflytelserik blogg.

10 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Kul grej, fast ingen av mina bloggar verkar existera :(

snowflake sa...

Jag fattar ingenting, den bara tjatar om Elle Interiör?

snowflake igen sa...

Aha, nu fattar jag. är tydligen en liten knaskotte. :-)

Bokbabbel sa...

Miss E: äsch, vad synd!

Snowflake: Haha :)

Helena sa...

Mina självkritiska ögon hoppade DIREKT till "är ju inte vidare sexiga", haha.

Bokbabbel sa...

hehe :P Var den taggad som negativ?

Anonym sa...

Bokstävlarna är "en bokblogg", "ett coolt ord" och "för små" (?). Jag vill också vara lite före min tid! :)

Bokbabbel sa...

lite småtråkigt (m än beskrivande) det där med bokblogg, men coolt är ju aldrig fel! För små...? :D

Anonym sa...

En full bokhylla är föga förvånande... "en rikedom". ;-)

Bokbabbel sa...

Haha, det säger ju sig självt! :)