fredag, september 17, 2010

Oskrivna blad





8 kommentarer:

Magnus Axelsson sa...

Snygga bilder!

Bokbabbel sa...

Tack!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Vackert! Älskar höstfärger, det finns inget vackrare :-)

Bokbabbel sa...

förvånande hur grannt det kan bli ja!

Lisa sa...

Härligt höstigt! Det är så vackert när hela världen sprakar ut i färg sådär :)

Men en liten undran. Du hade ju en sådan lång och varm och fin sommar (avis? japp! :P), har hösten kommit till dig allaredan?
Jag längtar efter färgerna! Men har inte hittat så mycket sådant i min direkta närhet än.

Bokbabbel sa...

Ja, just höstlöven och den friska krispiga luften är bland de bästa sakerna med hösten!

Ja, vädret var faktiskt lite knäppt, det var kring 30 i typ sex-sju veckor och sen på två dagar sjönk det till typ 15-18. de här bilderna är tagna på lördagen för en vecka sedan, så ja, här är väldigt höstigt! har förstått på vänner som bor i Sverige att det inte ser ut så här där ännu, så kanske får jag uppleva färgsprakande löv två gånger ifall hösten hinner komma till Göteborg medan jag är där!

Lisa sa...

Låter perfekt. En riktigt skön sommar och sen en frisk, renande, höst :)

Jag fick en hemsk tanke. Eftersom mer än halva sommaren var trist sval och varannandagregnig hos mig så kanske löven här liksom har konserverats.. det blir inga färgskiftningar denna höst utan de kommer hänga där tills de blåser av..! :-O

Bokbabbel sa...

nej då, snart kan även du posta granna löv-bilder på bloggen, I promise!