onsdag, april 02, 2008

Packa Magix kappsäck

Är tillbaka från charmiga Stockholm och rätt avundsjuk på alla som lever med charmiga caféer och Pocketshop i var och vartannat gathörn. Åkte pendeln ut till förorten där vi skulle övernatta och smakade på tanken att resa med den varje dag men en pocketbok behändigt nedstoppad i handväskan.
Böcker som är billigare än hemma finns det ju gott om i Stockholm och även om läget först verkade okej eskalerade bokinköpen (som vanligt!) plötsligt helt oväntat och jag kom hem med betydligt tyngre packning än när jag reste iväg. Lite té, en blus och Pocketshop-anteckningsböcker fick också följa med hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir förstås nyfiken på vilka av pocketshops anteckningsböcker du köpte... Och dessutom är jag nyfiken på bokinköpen - när kommer en fullständig lista?

Bokbabbel sa...

hehe, köpte den med de gröna bladen och den med typ turkosa och gröna hippieaktiga mönster. Funderade på att lägga upp listan jo :)

Tekoppen sa...

Lägg upp listan genast!! Och sluta skriva att du köpt te utan att ange vilken SORTS te, det gör mig gaaalen ;)