onsdag, maj 26, 2010

Yours truly

På sistone har jag haft ett fint läsflow och skrivit en hel del recensioner också. En hel del av dem väntar fortfarande på publicering eftersom jag, som den snälla bokbloggare jag är, har tänkt sprida ut dem jämnt och fint under de dagar då jag är upptagen med flyttstök. Fästmannen har visserligen, som den fina fästman han är, sett till att vi inte kommer att vara utan internet en endaste sekund under flytten. Men det står ju en hel del andra aktiviteter på schemat, uppackande av x antal flyttlådor till exempel. Varav en rätt stor del av någon underlig anledning består av böcker...

xoxo,
Bokbabbel

4 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det brukar vara fullt upp när man flyttar! Skönt att ni slipper vara utan internet! Vad smart av dig att dela upp dina recensioner!

Bokbabbel sa...

Ja, visst blir det skönt, kanske lyckas jag smita åt mig lite internettid mellan alla flyttlådor :) Jepp, det kändes som det enda vettiga, det skulle annars ha blivit en sådan overload på bloggen och då är det ju synd om inläggen drunknar i "mängden"!

Anonym sa...

Fast att packa upp boklådor är ju ganska trevligt tycker jag. Då har man dessutom chansen att också sortera böckerna i någon ny och nyskapande ordning. ;)

Åh, vad härligt det låter med både läs- och recensionsflow! Själv har jag inget flow alls för tillfället, men hoppas att det kommer att bli bättre när jag är klar med terminens sista tenta.

Bokbabbel sa...

jeppjepp, åtminstone ska det bli alfabetisk ordning, mer om detta i ett inlägg imorgon :)

Lycka till med sista tentan, du har varit duktig!