tisdag, september 30, 2008

Måndag

Vardagen har återvänt; bokmässan är slut och alla har åkt hem. Det har även min kompis gjort, så nu får jag intensivplugga några dagar innan jag får lyxigt sambobesök!
Jag besökte bokmässan även på söndagen och kunde konstatera att det fanns färre folk på plats. Jag hade tur och råkade vandra in i först ett framträdande av David Batra och sedan ett med Liza Marklund. Jag hade en skön känsla; hittade några nya montrar men tog det lugnare och behärskade mig shoppingmässigt (lördagens skörd såg så stor ut eftersom många böcker var gratisexemplar eller följde med på köpet med Galago-prenumeration)), köpte endast David Batras Den som inte tar bort luddet ska dö (signerad!) samt Filter och en korsordstidning, båda till nedsatt pris. Lämnade bokmässan med en känsla av att ha sett det jag ville se, skönt!

Vad fyndade ni?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte bara en(!) bok. "Allt är bara bra, tack" blev det.

Bokbabbel sa...

Duktigt =)

Bokbabbel sa...

och den är braaa förresten!