lördag, september 27, 2008

Jag kom jag såg jag shoppade

Mycket folk, mycket böcker, mycket trött och mycket lycklig. Typ.

Stort är det, och egentligen borde man effektivt arbeta sig genom mässan gång för gång, men det känns lite tråkigt, så jag strosade runt och plockade på mig böcker både gratis och riktigt billigt. Blev medlem på bokcirklar.se och fick en cider och en pocketbok för besväret! :) Kartago charmade mig med gamla nummer och valfria böcker ifall man skaffade en årsprenumeration, och då fick jag en bok signerad av Mats Jonsson. Ture Sventon-sällskapet bjöd på gratis temlor!

Kändisar: Camilla Läckberg, Linda Olsson, Mats Jonsson, Jan Guillou, den finlandssvenska kulturgräddan.


Blir med största sannolikhet återbesök imorgon, så jag återkommer med foton och shoppingredovisning då, nu ska jag vidare igen! Ingen tid för läsning (för att inte tala om pluggande!), men vardagen kryper på på måndagen då min kompis åker hem så före det ska jag njuta!

Inga kommentarer: