onsdag, september 24, 2008

Haha. Very funny.

Den här vackra dagen har varit mycket trevlig, inte minst för att mitt Adlibris-paket anlände till mitt lokala ombud. Mannen i butiken har dock den trista vanan att innan han ger paketet låtsas att det kostar 1000 kronor. Haha. Inte roligt ens första gången, väldigt irriterande då du hört samma grej varje gång du hämtat ut ditt paket. Rentav löjligt då han drar samma skämt åt min kompis bredvid mig som också skulle hämta ut ett paket. Nå, eftersom han förser mig med böcker får jag väl förlåta honom.

Nu borde jag intensivplugga några timmar innan det är dags att möta en vän vid flygbussen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Innehavaren av mitt lokala postombud känner igen mig och vet att jag ska hämta paket. Borde jag på något sätt begränsa mitt internetshoppande? :)

Bokbabbel sa...

Haha, det där är ju andra ytterligheten ja, jag var redan rädd att han skulle känna igen mig, jag talar ju faktiskt finlandssvenska... :)

Sara Ödmark sa...

Ojojoj. Tänk att det kanske är hans enda dagliga glädjeämne. Stackarn.

Bokbabbel sa...

saom: Kanske jag måste pigga upp honom med fler beställningar...? Är det det du säger? ;)