lördag, september 13, 2008

Härliga lördag

Söta Tekoppen gav mig en länk till olika tébodar i Göteborg! I dag har jag besökt några av dem och lyxat till min dag med några téer. Solen sken och jag lyxade till det ytterligare med biblioteksbesök, besök i Saluhallen, köp av böcker och tidningar samt lite godis. Typ mitt eget Pocket&Prassel ;). Ikväll ska jag göra något med kompisarna, men tills dess blir det förhoppningsvis några timmar ostörd frossningsläsning!

Kolla in min underliga mix av böcker som följde med mig från Pocketshop:
Vildängel, Lina Forss
Stella&Sebastian, Jenny Leeb
Pengar, Victoria Benedictson
Den blå rullgardinen, Agnes von Krusenstjerna

På biblioteket var det lite samma sak; Strandberg (Mats) och Strindberg (August)...

4 kommentarer:

Tekoppen sa...

Pengar är jättebra! Men vilka TEER köpte du?

Bokbabbel sa...

Svart Göteborgsté och svart Rio-té från... ööh, typ Téboden eller nåt vid Kungsportplatsen. Och Kobbs Sörgårdsté. Sorry, vet inget mer, är en sådan novis :)

Tekoppen sa...

Det är lugnt :) Hoppas att du gillar Pengar! Berätta dina åsikter om Krusenstjerna. Kommer mig aldrig för med att läsa henne.

Bokbabbel sa...

Det hoppas jag med, téerna är iaf trevliga! :)
Mm, hoppas på att komma mig för att läsa Krusenstjerna! "Pengar" är kurslitteratur