måndag, januari 25, 2010

London x 6







7 kommentarer:

Holly Hock sa...

Lovely! Nu blir jag ännu mer peppad! /Therese

Bokbabbel sa...

vad bra! :)
Rekommenderar förresten téshopen och cafét Yumchaa, finns såväl i Camden som i Soho, googla det och njut :)

Tekoppen sa...

Fina bilder!

*medblect*

a-lo sa...

Härlig att se lite London-bilder. Klassisk brittisk vinter också ser jag :-)

Bokbabbel sa...

tekoppen: Tack, själv tycker jag de blev rätt suddiga eftersom jag hade min lilla kamera med

a-lo: Jepp, fem grader och gröna gräsmattor, kändes ju sedan aningen kyligt att landa i ett -19-gradigt Helsingfors :)

Hellre barfota än boklös sa...

Jag blir riktigt avis! Vill också till London. Vill till många ställen just nu känns det som. Men pengarna räcker liksom inte... mest av allt vill jag till Kalifornien och hälsa på mina släktingar. Men det är ju så dyrt att åka dit. Det tar nog några år att spara ihop till en resa för hela familjen.

Bokbabbel sa...

nå jag har inte egen familj ännu förutom fästman, så jag passar på att resa så mycket jag bara kan innan det vankas familj :)