fredag, december 31, 2010

Paket-enkät (hej det rimmar!). Hur gick det sen?

Tack till alla som svarade på min lilla paket-poll! Här är resultatet:

Av 62 röster var det 36 stycken som fick en eller flera böcker till julklapp. 6 st (inklusive jag själv) fick både bok/böcker och presentkort till bokhandel medan inte en enda fick endast ett presentkort. Det förvånade mig faktiskt, många bokmalar vittnar om hur deras nära&kära inte vill ge dem böcker i julklapp, men att de brukar få presentkort t.ex. av svärföräldrarna. Så var då tydligen inte fallet i år. Sammanlagt 20 blev dock utan bokrelaterade klappar helt och hållet (jag hoppas dock ni har tagit saken i egna händer!).

4 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Jag hade lite svårt att välja kategori. Fick trots allt en bok av en kollega på vår årliga bokbytarlunch och den borde ju räknas! Annars var det enbart presentkort (Och nu även en peng)

Bokbabbel sa...

Ok, kan bli lite knepigt ibland. Vad trevligt med presenkort och peng i alla fall, har du någon aning om hur du ska använda dem?

Anonym sa...

jag hade nog räknat med ett presentkort - men bra kvinna reder sig själv så här sitter jag o väntar på min amazonbeställnig

Bokbabbel sa...

Det är tur att vi bokmalar är så duktiga på att belöna oss själva! Heja heja!