måndag, december 27, 2010

Klapp-enkät

Ser man på, Breakfast Book Club kör en liten post-julenkät. (Visst har ni väl klickat in ert svar i min lilla paket-poll förresten?)

Hur många och vilka böcker fick du i julklapp i år?
Dem skrev jag om och fotograferade i mitt senaste inlägg.
Vilka böcker gav du bort i julklapp?
Hur man pratar med en änkling (Jonathan Tropper), En dag (David Nicholls) och Open - An Autobiography (Andre Agassi).
Hade du skrivit en önskelista?
Jag hade faktiskt skrivit flera, en mer allmän och en med böcker jag önskade mig.
Fick du eller gav du bort en läsplatta?
Nej, och inte heller iPhonen jag suktade efter.
Skickar du julkort?
Mr Bokbabbel och jag gjorde det för första gången i år.
Vilken är den sämsta julklappen du någonsin fått?
Kanske marsipan som jag inte kan äta.
Vilken är den bästa bok du läst i år?
Sharp Objects av Gillian Flynn kommer åtminstone väldigt väldigt högt upp på listan.
Vilken bok ser du mest framemot under 2011?
Är väldigt nyfiken på A Widow's Story av Joyce Carol Oates och Left Neglected av Liza Genova.

2 kommentarer:

Evalinn sa...

Hmmm, bra lästips där på slutet, jag har inte läst nån av dem!

Bokbabbel sa...

Två flugor i en smäll! Fast Oates och Genovas böcker har jag ju ännu inte läst jag heller