fredag, december 03, 2010

Långhelgspepp


Lycka är (åtminstone just i dag): snö, anlända bokpaket, klementiner, förestående restaurang- och teaterbesök, ljusslingor, lackade naglar och en stickad klänning från Indiska.

Här i Finland blir det långhelg p.g.a. självständighetsdagen på måndag, så efter allehanda sociala trevligheter på fredag och lördag är det inte omöjligt att jag befinner mig i läskoma under de resterande dagarna. Lär ju vara i gott sällskap i alla fall!
Vänligen notera att Bokbabbel the blog inte ligger i koma utan fortsätter att spruta ur sig boknördigheter. New England imorgon, söndagsenkät supreme på, ja, söndag. Enjoy!

2 kommentarer:

Helena sa...

Mycket fint i den högen! Hoppas du får en trevlig läshelg, själv fastnade jag i Stephen Kings On Writing och inser att jag måste läsa om några gamla älsklingar.

Bokbabbel sa...

Jajamen! (Man ser ju inte alls några Helena-influenser i den heller, nejnej :)) Ja se, det där med omläsning är jag ju i nästan alla fall väldigt dålig på. Men On Writing är bra!