tisdag, juni 09, 2009

Bah

Adlibris mailar att Shriver-boken är tillfälligt slut. Ett bakslag då listan var ordentligt utformad och planerad, det här stör balansen!

Tittade in på Akademen i dag eftersom jag plötsligt fått för mig att det nu är dags för mig att köpa Illusionisten (vad tycker ni?) och de just nu har pocketrea av allra bästa sort, -20% på allt. Boken fanns inte i butik men kunde beställas från Helsingfors vilket expediten, som råkade vara min goda vän jag träffade i Göteborg, upplyste mig om. En dryg timme senare ringde han dock för att meddela att datorn meddelat fel och att boken är slut i alla butiker.

What's a bokmal gotta do around here??

2 kommentarer:

Titti sa...

Vad jobbigt. Om du är medlem på bookmooch kanske du kan hitta den där?

Bokbabbel sa...

hittade Illusionisten på Adlibris - och även Shriver är tillbaka bara någon timme efter att min beställning skickats iväg, typiskt!

Inte medlem på bookmooch - än åtminstone