lördag, oktober 18, 2008

Slalom och James Bond

Jag läser hela tiden, än här och än där, men det är slalomläsning av värsta sort vilket innebär att ingen bok blir utläst. Så recensioner låter vänta på sig och kommer måhända i en enda stor klump så småningom. Under tiden jobbar jag med hemtentan och pausar genom att läsa annan kurslitteratur; just nu bland annat en bok ur Hamilton-serien av Jan Guillou samt en James Bond-roman av Ian Fleming. Sistnämnda är inte direkt lämplig för bussläsning, den är värsta skämsboken med en halvnaken kvinna på omslaget. Jag vill ha ett pocketfodral med texten "Detta är kurslitteratur och inte något jag annars skulle välja att lägga min tid på".

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://stickfrossabags.blogspot.com/

Fina pocketfodral finns på länken ovan!

Bokbabbel sa...

Det var söta ja, tack för tipset :)