söndag, oktober 26, 2008

När jag inte bloggar...

Det blev en oväntad liten bloggpaus märker jag, men det händer liksom inget speciellt (på bokfronten). Jag pluggar och jag läser och jag stortrivs och saknar redan nu staden och vännerna jag ska lämna i december. Jag missade totalt poesifestivalen, så går det när man inte läser bloggarna varje dag...
Sent ikväll kommer en kompis på besök och sätter därmed igång en lång rad besök. Hoppas på att ändå hinna läsa någon skönlitterär rad mellan varven eftersom familjens besök är det sista i raden och det då vore bra att kunna överlämna så många böcker och prylar för dem att transportera hem som möjligt. Men hur ska jag kunna skiljas från min bokhylla? Myyyy precious...

2 kommentarer:

Tekoppen sa...

Där missade du någonting! Jag borde ha påmint dig en vecka i förväg alltså ;)

Bokbabbel sa...

absolut, tyvärr var jag alltså inte så aktiv på blogfronten just när det skulle ha behövts!!