torsdag, december 24, 2009

God Jul


Alla läsare önskas en riktigt God Jul!

7 kommentarer:

Holly Hock sa...

Tack detsamma! Vilken vacker gran, är det din? /Therese

Snöfrid sa...

Tack och God Jul till dig med! :)

svartanova sa...

Ja god fortsättning på julen!

Bokbabbel sa...

therese: ja, den är min familjs, de har rätt högt i tak så granen kunde inte vara sämre :)

a-lo sa...

Detsamma till dig! Det ska bli intressant att se hur många böcker i högen som faktiskt blev rörda :-) Jag tror alltid att jag ska hinna läsa så mycket mer än jag faktiskt gör under julhelgen.

Bokbabbel sa...

haha, ja, vi är nog många som är nyfikna på hur det ska gå ;) Men jag fick enbart en skönlitterär bok till julklapp och de senaste dagarna har jag åtminstone haft lite lästid så högen har åtminstone rubbats :)

Anonym sa...

God jul (i efterskott)!