onsdag, februari 18, 2009

Titta vad jag kan!

Hyllorna svämmar över av böcker här hemma, och jag är alldeles för duktig på att hamstra åt mig böcker i bokhandeln och på bibliotek. Därför kommer mitt relativt nylärda beteende väl till pass; jag har blivit bättre på att lämna tillbaka olästa biblioteksböcker. I dag åker t.ex. Lisa Lutz Spellmanfilerna tillbaka, måhända är den bra men den lockar bara inte just nu! Att jag sedan samtidigt klickade hem några andra böcker ur bibliotekskatalogen är en annan femma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort! Men det är så svårt att lämna tillbaka en bok, även om man inte är hundra på om det skulle vara lönt att läsa ut den...

Bokbabbel sa...

Det är verkligen svårt, men universitetsbiblioteket är inte lika använt som stadsbiblioteket så därför är det lättare för mig att lämna tillbaka böcker dit!

Anonym sa...

Magix, du har blivit utmanad! Se min blogg för mer info.