onsdag, maj 28, 2008

Vad gör du den 25-28.9?

Inne på Böcker med mera läser jag att bokmässan i Göteborg har släppt seminarieprogrammet (och att det tydligen är totally worth it att köpa seminariekort...). De snälla mässarrangörerna tillåter att man beställer hem programmet gratis, även till utlandet (plus i kanten!) så jag ids inte ens öppna pdf-filen utan ska försöka vänta på dunsen på hallmattan i stället. Spännande!
Har ni erfarenhet av bokmässan och seminarierna?

P.S. Visst blir det väl någonslags bloggträff även i år, jag är extra ivrig eftersom jag för en gångs skull är på plats!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Då är jag på Bomässan för första gången. Något jag alltid velat men alltid lyckats missa. Så nu är jag så glad. Jiihoo. :)

p.s Vi får fixa en bloggträff. Om nu ingen annan redan har något på G.

Marianne sa...

Förhoppningsvis åker även jag till mässan i höst.
Det blir premiär även för mig och det vore givetvis hur kul som helst med en bloggträff.
Gissningsvis lär det väl bli mer än en, men man får väl knata omkring lite :-)

Seminarieprogram på väg även till min brevlåda.

Anonym sa...

Jag har varit på mässan två gånger och bara haft miniseminariekortet. Brukar dock vara intressant små seminiarier om allt mellan himmel och jord. Mässan i sig är också kul att gå omkring på även om jag tycker att det kunde finnas fler riktigt bra erbjudanden.

Bokbabbel sa...

Nåmen it's a deal med bloggträff then! :)

Blogg-bohemen: Jag är van vid finska priser med högre bokmoms så jag blev galen av alla pocketar för 20 kr för tre år sedan :D

Anonym sa...

Jag ska oxå iväg till mässan för första gången i år och bloggträff vore ju jätteskoj. Så I'm on :)

Har oxå precis beställt programmet och känner mig lite lätt stressad över hur jag ska lyckas rodda ihop allt: det praktiska, välja seminarier, boka tåg, ska jag bo över och såna saker. Lite härliga i-landsbekymmer :D