fredag, maj 23, 2008

Golden

Dagen fick en bra start med lite sängläsning och sedan en hälsning av brevbäraren i form av en bok - ingen annan än Martina Lowdens Allt i pocket. Läste den förra sensommaren* och nu då jag har sett den i pocketformat i butikerna har jag blivit lite sugen på den (även om den inte har gyllene sidor den här gången). Någon på Pocketförlaget har läst mina icke-uttalade tankar och skickat mig den, roligt! Allt är definitivt en bok jag gärna läser om, och jag tror att den tål eller rentav mår bästa av att läsas långsamt och i småportioner.

Föll till föga för välutrustade bibliotek igen, så snart ska jag gå och hämta hem några godingar... Jag är hopplös.

* Hurra, nu kan jag äntligen hänvisa tillbaka till äldre inlägg, det har jag inte kunnat göa tidigare!

Inga kommentarer: