torsdag, mars 25, 2010

En bokmals lyckliga dag

Strosar omkring i Åbo centrum och får syn på nyaste numret av ViLäser. Då är det alltså sant, nu får man tag på tidningen även i Finland! Lycka!
Kommer hem och läser på Twitter att Pocketshop ska öppna en butik i Helsingfors! Mera lycka! Vet ännu inget mer, men lita på att jag ska ta reda på! Så mycket gratis reklam som den kedjan fått via mig genom åren tycker jag att de borde erbjuda mig jobb på studs!

Nu fattas det bara att även Filter förstår att skeppa över tidningar till Finland så är mitt liv komplett. Eller ja, ni fattar.

2 kommentarer:

Fru E sa...

Och jag tycker Pocketshop ska frångå sin dumma policy och satsa på en affär i en mindre stad!

Bokbabbel sa...

Det kan jag förstå att du tycker! Man förstår att de börjar där, men de skulle gärna få sprida sig till även mindre orter nu när det går bra(?)