söndag, november 02, 2008

Vampyrer för hela slanten

Jag läser fortfarande knappast något annat än studierelaterade grejer (om ens det...), men ser däremot biofilmer hela tiden känns det som =). Ikväll var det dags för Låt den rätte komma in och jag gillade den, den var liksom lite annorlunda och konstnärlig. Jag är dock urusel på att klara av skräck så jag antar att mina axlar slog knut på sig själva i salongen där jag satt och spände mig och tyckte att vampyrljuden var obehagliga...

Efter bion kom vi hem och har faktiskt legat och läst alla tre, mysigt och skönt! Så nu är det dags att lämna datorn, läsa lite till (fortfarande Twilight, det är vampyrer för hela slanten som ni märker) och sedan arbeta på att bli av med sömnskulden jag har skaffat mig via halloween-fester och annat skoj... Hoppas ni hade en skön helg!

Inga kommentarer: