torsdag, november 20, 2008

Tjohoo!

Här har ni en bokmal på gott humör! Careless in Red (Elizabeth George) är tryggt hemhämtad från biblioteket och i postlådan väntade dels tentresultat, dels två recensionsexemplar från Piratförlaget; 1222 över havet (Anne Holt) och Snömannen (Jo Nesbö). Jag hade nästan gett upp hoppet om dem redan, så det var ju minst sagt en trevlig överraskning!! Tack för dem!

Fast nu ställs jag ju inför ett bokmaligt problem; jag ska resa iväg imorgon och jag trodde att jag redan hade bestämt reselektyren. Recensionsexemplaren ställer ju dock allt på ända! ;)


Uppdaterat: Åh, glömde helt bort att nämna att även Lindas bästa och värsta (Linda Skugge of course) fanns med i paketet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Boktoka tipsar varmt om 1222. Bästa deckaren på väldigt länge.

Bokbabbel sa...

Kul att höra även om den redan platsat i packningen! :) "Snömannen" verkar också väldigt spännande men den är rätt tung... Hmm... :)

Anonym sa...

Gratis böcker är kul. ;)