tisdag, juli 20, 2010

Nog för att jag gillar böcker

... men jag blir ändå lite sur på att Book Depository skickar tre(!) exemplar av samma bok ur min beställning. Endast Gatsby-boken (-böckerna) har anlänt hittills, men i värsta fall kommer det väl tre ex av alla böcker... Jag har redan mailat dem och hoppas nu på snabbt svar (och kanske en rabattkupong som tröst...?). Synd på krånglet, annars har jag varit mer än nöjd med dem, och tycker fortfarande att frakten (som är gratis) är otroligt mycket snabbare än någon annan nätbokhandel jag använt mig av.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter tradigt! Har aldrig hört talas om stället, men alltid tråkigt när det blir extra krångel ...

Bokbabbel sa...

Annars har jag alltså hypat butiken till skyarna men nu hade de problem med nätsidan och har registrerat min beställning tre gånger. nice... :/ Känns fånigt att sitta hemma och vänta på att 10 extra exemplar ska anlända hem så att jag kan packa in dem och skicka dem tillbaka... bah!

Anonym sa...

Tråkigt! Men du måste inte betala för de extra böckerna hoppas jag?
Jag har aldrig varit med om en nätbokhandel som skickat samma bok flera gånger, däremot har det hänt att jag har fått recex i flera exemplar några gånger.

Bokbabbel sa...

bokstavlarna: Som sagt så hade de problem med sidan och hade registrerat beställningen för många gånger. nej, jag behöver inte betala för de extra böckerna, eller de skickar väl tillbaka pengarna då jag skickat tillbaka de tio böckerna...