torsdag, juli 29, 2010

Lycka är...

... en flygbiljett till Göteborg i slutet av september. Bokmässan, vännerna, caféerna, staden. Friggin' fabulous!

Men nu måste vi ju börja peppa inför Bokmässan ordentligt alltså! Vem är där? Var ordnas bloggträffen? (En bokcirkel för alla har ett förslag!) Vad händer och var? Själv ska jag inte gå på seminarierna eftersom seminariekortet kostar mer än min flygbiljett tur-retur, men det händer ju massor på mässgolvet också, och tiden rinner iväg förvånansvärt snabbt bara genom att kolla in alla montrar och armbåga sig fram genom trängseln.

Pepp!

5 kommentarer:

Cinnamon sa...

I´m happy for you!Själv tycker jag att det blir för dyrt (och jag ska till Prag 18-22 så då är pengarna slut). Hoppas du får det jättebra och att ni får ihop en riktig bloggträff.

Cinnamon sa...

Det ska stå kul bloggträff. :)

Bokbabbel sa...

Tack!! Ja, bara för bokmässan skulle jag knappast ha rest i nuläget, men jag har massor av gamla och nya vänner som bor i staden (och som jag får bo hos), så det blir en liten Göteborgssemester som bara råååkar infalla under bokmässan :D

Och rapporter följer såklart här!

Emmas Bokhylla sa...

Jag onskar verkligen att jag kunde komma, bokmassan ar som julafton flera ganger om jag alskar den! Men, en flygbiljett fran Dar es Salaam till i ar, det blir att tara lite val mycket pa finanserna...

Bokbabbel sa...

Hjälp, ja det kan jag tänka mig, jag kommer flygande från Finland och motiverar det med att jag träffar en massa kompisar i staden samtidigt. du får lusläsa alla rapporter på bloggarna sedan, de kommer i sådant överflöd att det nästan känns som om du varit med :)