tisdag, juli 06, 2010

Mysteriet med de försvunna kommentarerna

Heh, det där låter som titeln på en riktigt dålig bok. Men nej, det är frågan om de kommentarer jag själv skrivit här i bloggen igår och idag, svar på era kommentarer (tack för dem!) och i vissa fall även vidare frågor. Men de står ingenstans att finna, de registreras då jag skrivit dem men så försvinner de. Antalsmässigt ser jag dem då jag hanterar inläggen, men då jag klickar dit syns de inte. Efter ett rop på hjälp på Twitter visade det sig att ingen annan heller ser dem, bah! Jag har provat att logga ut emellan, men det hjälpte inte.

Så nu håller vi tummarna för att de ska dyka upp ur cyberrymdens svarta hål igen. Under tiden, tack för era kommentarer alltså, jag svarar på dem även om det inte syns! :P

P.S. Och när jag nu en gång håller på och klagar vill jag samtidigt undra varför min Knuff-funktion inte fungerar för tillfället, jag vet att åtminstone två bloggare länkat till mig alldeles nyligen, men se, inte heller det syns. Vad är detta?

P.P.S. Testar att kommentera på en annan Blogger-blogg och inte heller där syns min kommentar! Vad är det här för censur, hjälp!

5 kommentarer:

Magnus Axelsson sa...

Jag har samma problem med mina kommnetarer på min blogg (jag har också blogspot). Hoppas inte alla dyker upp plötsligt, då har jag en rackarns massa kommentarer med samma innehåll.

Paperback Lover sa...

Jag hade också problem med att kommentera mina egna inlägg idag, skrev om och om igen och helt plötsligt var där tre likadana svar. Så nånstans finns dom ju.

Rasmusmatte sa...

Jag håller tummarna

Tekoppen sa...

Inga kommentarer ;)

Bokbabbel sa...

magnusax: Jepp, det blir ite knäppt det där sen när de (förhoppningsvis) dyker upp, för det ser de ut att göra, om än gradvis

paperback: Skumt, men skönt att de dyker upp iaf

rasmusmatte: tack!

Tekoppen: Älska ordlekar o liknande skämt!