tisdag, december 16, 2008

Kanske en sista...?

Biblioteksböckerna lästes ut, och nu återstår det att "bara" se ifall kappsäcken går fast. Ikväll lyfter planet som tar mig bort från utbytet. Oj vilka blandade känslor!

Vilken bok passar bäst just nu? Vill gärna ha något att läsa på flygfältet, i flyget samt i "mellandagarna" i Finland innan jag åker vidare mot Tyskland (vilka böcker jag tar med mig dit blir en helt annan fundering/ett annat inlägg). Beroende på kappsäckssitutationen lutar det här dock lite mot en sista räd till Pocketshop... Måste ju passa på när euro-krona förhållandet är gynnsamt för mig, eller hur? ;)

2 kommentarer:

Tekoppen sa...

Hoppas att du inte kommer sakna Gbg alltför mycket utan snart känna dig rotad hemma igen. Visst har hösten gått snabbt??

Anonym sa...

Hej du för den här gången! Hoppas det var så bra i Sverige som du hoppades. Och du är väl tillbaka på nätet snart igen hoppas jag :-)