söndag, december 14, 2008

Hemifrån hem

Utbytet närmar sig nu sitt slut med racerfart coh flera avskedskramar har redan utväxlats. Det känns konstigt, jag har trivts så otroligt bra här och gjort detta till min vardag. Nu hem igen med en krasch till verkligheten som innebär biämnesstudier och eventuellt extrajobb - om den ekonomiska krisen tillåter det that is...

Bokmässigt innebär detta att jag igår förde tillbaka en hög biblioteksböcker utan att ta mig ett varv bland hyllorna. Ingen idé att utsätta sig för någon extra frestelse, jag har fortfarande två biblioteksböcker som ska läsas ut ASAP. Kappsäcken ska packas och jag ska kolla ifall det kanskekanske ännu ryms med någon liten souvenir från Pocketshop... ;)
På tisdag lyfter planet hemifrån hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli spännande att se vad du tycker om "the white tiger".

Den ligger påbörjad på nattduksbordet, men inte alltid jag har ork att läsa på engelska.