tisdag, juni 15, 2010

Jag ringar in Bokmässan


Bläddrar i seminarieprogrammet till Bokmässan i Göteborg och ringar in seminarier som verkar intressanta. Det blir en hel del röda ringar i broschyren. Nu är det inte ens säkert att jag åker dit ännu, men jag överväger det intensivt och håller tummarna för att jag ska fatta rätt beslut. Och om jag åker vet jag inte om jag går på seminarierna, kortet är dyrt och det händer ju en hel del även nere på plattan. Men drömma kan man ju alltid, samt anteckna intressanta författarskap man läst om i seminarieprogrammet och kanske borde kolla upp.

23-26.9. gäller det. Är ni där?

7 kommentarer:

blogg_bohemen sa...

Jag har också bläddrat i katalogen, men är precis som du tveksam till om jag verkligen kommer att köpa seminariekortet. Hoppas dock på att i alla fall kunna åka på mässan och gå omkring bland montrarna och lyssna på gratisföreläsningarna.

Bokbabbel sa...

det händer ju som sagt en hel del där också, och jag tycker man är rätt slut bara av att fläng runt bland montrarna och försöka hinna med så mycket som möjligt :)

Lisa H sa...

Har varit där några år i rad nu (dock inte med seminariekort) och förra året sa jag till mig själv att det nog är dags för en paus.
..fast när datumet väl kryper närmare så blir jag heller inte förvånad om jag ändrar mig och absolut vill åka igen! :D

Bokbabbel sa...

så fort alla börjar blogga om mässan kan det nog hända att du påverkas ja :D

Hanna sa...

Hej!

Vad kul att du gillar Bokmässan och att det finns många röda ringar i ditt seminarieprogram!

Allt eftersom mässan närmar sig lägger vi ut fler nyheter på vår hemsida, www.bokmassan.se. Passa gärna på att kika på vår nystartade community - kanske vore något för dig som bok-och bokmässeintresserad!

Mvh Hanna Johansson, webbredaktör, Bokmässan.

Anonym sa...

... glömde ju det allra viktigaste apropå de röda ringarna! Under sommaren kommer vi även att lansera en Mässplanerare där du enkelt kan fylla i och göra ett schema för vilka punkter du vill ta del av under mässan. Planeraren kommer att finnas tillgänglig på vår hemsida och är delbar i sociala medier som på Bokmässan community, Facebook och Twitter!

/Hanna

Bokbabbel sa...

Heja bokmässan! :) Har hört talas om mässplaneraren tidigare, förhoppningsvis kommer den till användning i år! Har kollat in er community också, men inte varit aktiv (åtminstone ännu)