tisdag, februari 15, 2011

Nedslag i nuet

Helena har knåpat ihop en liten enkät och jag är naturligtvis inte sen att hänga på.

JUST NU...

Läser jag: De sista sidorna i Vyssan lull, lite The Passage och Döda vita män när jag hinner. Har en hög biblioteksböcker hemma, sen har både A Widow's Story och Left Neglected äntligen anlänt och så finns det några böcker på jobbet som jag går och klappar fundersamt på. Heh.
... och tycker: Att jag har för mycket på gång samtidigt, men att det är så svårt att välja.
Lyssnar jag på: Playlistorna på jobbet. Lily Allen t.ex.
Tittar jag på: ANTM i tv samt HIMYM och Big Bang Theory från datorn.
Känner jag: Mig ganska trött på grund av dubbeljobbet som fortsätter ännu några dagar. Men samtidigt glad och nöjd ändå.
Önskar jag: Att min stela nacke skulle bli uppmjukad.
Längtar jag efter: Att få gå med Converse igen. Och att få åka till Berlin med fästmannen!

Inga kommentarer: