söndag, oktober 14, 2007

Jag uppdaterar igen

Nåja! Så har jag uppdaterat lite här igen, och skall lova (för hur månte gången I wonder?) att jag skall försöka uppdatera lite oftare här! Vad kul att människor ännu orkar titta in, tack för det!! Just nu är jag rätt så upptagen med studierna, spenderar alltför mycket tid på Facebook (precis som det skrivs om på The Book Pond!), tänder ljus i höstmörkret, är avundsjuk på alla som fick besöka Göteborgs bokmässa men lovar mig själv att jag skall vara där nästa år (funderar på studier där nästa höst)! Jag besökte Åbo bokmässa och ser framemot den motsvarande i Helsingfors om några veckor. Övrigt litterärt nämnvärt är att jag strax skall gå på teater - Den amerikanska flickan (av Monika Fagerholm) som spelas på Åbo Svenska Teater. Och senare i höst Hedda Gabler (Henrik Ibsen) på Åbo Stadsteater. Litterär och kulturell i ett!

2 kommentarer:

Peter Ljungkvist sa...

Men hallå där Magix, va kul att du är tillbaka.....=)

Har själv varit dålig på att uppdatera min blogg, jag antar att det går i vågor, ibland har man helt enkelt inte lusten och orken....

Bokbabbel sa...

Tacktack, och jo, det går defintivt i vågor! Vad kul att du ännu orkat titta in! :)