lördag, maj 21, 2005

Ny bloggare!

Hurra! Min egen bokblogg! =o) Jag har fortfarande en vanlig blogg, men jag märkte att den började handla allt mer och mer om böcker, så jag bestämde mig för att börja en helt ny blogg med temat böcker. Inte så konstigt egentligen; jag ÄLSKAR böcker! Jag har läst sedan jag var fyra (det blir 14 år det) och tänker aldrig sluta. Rätt nyligen har jag upptäckt en hel del andra bokälskare ute på nätet, och det är ju allltid roligt! Att dela med sig av sina tips och tankar, sin passion helt enkelt!

Nu gäller det att försöka lära sig hur denna sida fungerar och fixa på den. Egentligen borde jag läsa till mina inträdesprov, jag söker in till både juridiska fakulteten samt litteraturvetenskap. Och så har jag en hög med olästa biblioteksböcker som väntar =).


Just nu läser jag: "PS: Jag älskar dig" av Cecelia Ahern

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till din bokblogg! Det är härligt att vi är så många som älskar att läsa och som skriver om böckerna vi läst dessutom! Lycka till! /Siv med bokdagboken