måndag, mars 13, 2006

Mitten på mars redan

1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ... Jag har nyckeln och mobilen med mig
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte .... låta bli att rätta folk då det säger fel, språkpolis som jag är
3. Jag äter för mycket .... godis
4. Jag brukar alltid .... bläddra och titta i boken innan jag börjar läsa den
5. Jag har svårt att .... låta bli att surfa på Internet då jag skall jobba vid datorn

Det var lite om mina vanor och ovanor det, frågorna kommer från Tjejsnack. Själv har jag haft fullt upp med studier och studieliv. På lördagen var det årsfest och sillfrukost, väldigt väldigt roligt! Imorgon skall jag åka hem-hem till familjen och försöka träffa lite kompisar som bor åt det hållet. Nu skall jag försöka koncentrera mig på det som svaret på fråga nummer fem handlar om...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också dåliga vanor med böcker.
Godis och böcker hör ju tyvärr ihop. Jag har försökt avvänjning med hjälp av vindruvor och nötter, men choklad är bäst.
Jag inte bara bläddrar i boken jag ska köpa, jag luktar också. Är väldigt konstigt förtjust i lukten av nytryck!

Läs Prep av Curtis Sittenfeld, amerikans ny författare.