torsdag, mars 25, 2010

Den där förlagslunchen

Förra fredagen var jag ju på förlagslunch, remember? Jag träffade alltså Söderströms PR-chef och fick först en rundtur på förlaget. Största delen av personalen befann sig tyvärr på Mariehamns litteraturdagar, men jag råkade i stället stöta på Svenskfinlands mest kända(?) bloggerska och kände mig som om jag befann mig där det händer. (Nu börjar det här bli lite småpinsamt med tanke på att de berörda personerna kanske läser här, hejhej på er bara!)

Nåväl. PR-chefen och jag lunchade och pratade bokbloggar, professorer, färgordnade bokhyllor, bokutgivning och eventuellt framtida samarbete. Mycket trevligt! Mera sådant! :)

5 kommentarer:

Jessica (ord och inga visor) sa...

Det mest spännande är ju vad ni sa? :D men det kanske är hemligt?

Bokbabbel sa...

Kanske inte direkt hemligt men lite. Men alltså, bokbloggar är bra och Söderströms vill hänga med i tiden, men inget konkret (eller ens halvkonkret) är bestämt

Hellre barfota än boklös sa...

Jag är också intresserad av vad ni faktiskt pratade om. Men vi kanske får veta tids nog?

Bokbabbel sa...

Nej men faktiskt, inget konkret finns det att rapportera om, det var mer om var man hittar bokbloggar och hur Knuff.se fungerar och om gamla kampanjer och sedan små små idéer om hur Söderströms skulle kunna ta steget ut i sociala medier

Anonym sa...

Hehe, trevligt att träffas. Skall börja anlita din blogg för boktips! / Karin.ratata.fi