måndag, juni 27, 2011

Veckans To blog

Det här med bloggande är ju viktiga grejer. Hålla reda på recensionsdatum och böcker man ännu inte skrivit om. Enkäter, utmaningar, Converse och andra boknördiga grejer man ska plita ned. Vid sidan av det där som kallas Livet alltså. Om ni känner att det kan bli lite mycket att hålla reda på ibland, eller om ni som jag älskar listor och/eller pappersvaror tycker jag att ni ska beundra den här bilden en stund:


Visst är den fin? Behändig och härligt nördig. Och vill ni veta något bra - den är alldeles gratis! Bara att klicka här, printa ut och börja planera!

10 kommentarer:

mind the book sa...

åh, det perfekta hjälpmedlet! upprättar ofta sådana bloggkölistor; i huvudet, på virtuella postitlappar eller vanliga papperspostit. ännu bättre att man kunde spara och skriva ut omedlebart!

Bokbabbel sa...

Jag gör lite likadant, en av orsakerna till att jag blev så förtjust i de här! :)

Bokbabbel sa...

Jag med, vill printa!

Boklusen sa...

Festligt! Tack för tipset!

Annica sa...

Underbart! Tack för tipset, har skrivit ut en sida som jag hoppas jag kan fylla och sätta upp på anslagstavlan, mest för att det är så fint. :D

Bokbabbel sa...

Låter härligt, bra idé det där!

Evalinn sa...

Nämen, nämen, det är ju helt underbart, precis en sån behöver jag! :-D

Bokbabbel sa...

De är helt bäst faktiskt!

Emmas Bokhylla sa...

Ah, smart, det har maste jag dra ner och borja anvanda!

Bokbabbel sa...

har ännu inte printat ut egna tyvärr, men jag vill jag vill!