tisdag, juli 28, 2009

Minskade Adlibrislistan genom att shoppa på annat håll :P

Min Adlibris-lista bara sväller och sväller. Sugen på nästa bok av Suzanne Collins tipsades jag av Maria om The Book Depository, och ser man på, där kan man förhandsbeställa en förmånlig Catching Fire och även fynda några av titlarna i Adlibris-vagnen billigare (och därmed krympa ner Adlibris-vagnen åtminstone för en stund)! Det blev alltså en liten men mycket fin beställning jag klickade iväg i eftermiddags! :)

- Catching Fire, Suzanne Collins (förhandsbeställning, pocketen släpps sjunde september)
- Berlin Tales, redigerad av Helen Constantine
- One World. A Global Anthology of Short Stories. Medverkande bl.a. Chimamanda Ngozi Adichie och nya favoriten Jhumpa Lahiri!

4 kommentarer:

Maria sa...

Book Depository är så himla bra. :) Billigt och fraktfritt.

Bokbabbel sa...

Jepp, tack för tipset, det var ödesmättat ;) Och fraktfritt, I can't believe it!

fia sa...

Vilket supertips! Jag hittade kursböcker där som är betydligt billigare än på adlibris o bokus. Det blir en beställning direkt! Och jag blir inte förvånad om några andra böcker åker med också...

Bokbabbel sa...

Haha, det sprider sig som en löpeld! Rapportera gärna om vad du fyndade :)