måndag, juni 16, 2008

Så svag att jag inte orkade läsa(!)

Bakfylla i kombination med magvirus gjorde mig väldigt svag igår, och det blev en av de där få dagarna om året då jag verkligen inte orkar läsa. Rätt allvarligt med andra ord. Jag låg nerbäddad i soffan med tv:n och olika tidningar som sällskap - tidningar som inte är speciellt tunglästa varken fysiskt eller psykiskt. I dag mår jag lite bättre, bakfyllan är i alla fall borta, men eftersom magen ännu är i olag blir det hemmadag (efter imponerande två dagar på jobbet). I dag känner jag för att läsa, men vet inte riktigt vad, Plain Truth är tryckt i en lika otymplig inbunden version som Tove Jansson-biografin så jag vet inte om mina svaga sjuklingsarmar klarar av dem... Jag har läst mycket om Lowdens Allt på nätet på sista tiden och blir lite sugen på omläsning, speciellt som jag fick den hemskickad i en praktisk (och lätt!) pocketversion!

Vad har ni gjort/läst i helgen?

Inga kommentarer: