söndag, juni 22, 2008

Midsommaren som inte blev av

Midsommaren gick i stöpet då jag fick lite feber och magen krånglade vidare. Så sambon fick festa loss under fredagen medan jag tog det lugnt med familjen och försökte läsa lite Aprilhäxa. Den är nog bra, men det känns som om jag inte riktigt har kommit in i den. Men nu ska jag hoppa i säng, och jag tror att Kate Kerrigan får följa med i stället. Hittills gillar jag boken, trots att den kan klassas som chick lit. Framsteg!
Hur blev er helg? Både på ett allmänt och på ett bokmässigt plan? ;)

3 kommentarer:

Tekoppen sa...

Beklagar verkligen din uteblivna midsommar!

Anonym sa...

Trist så trist!

Själv har jag haft en nästan lagom lugn midsommar. Sveriges finaste väder skulle jag gissa och sällskap av Flyga drake. Toppen helt klart.

Lämna nu inte Aprilhäxan. Den är ju bra!

Bokbabbel sa...

tekoppen: Tack

boktoka: Jepp, det var trist, men jag överlever :) Nej, jag ska nog inte lämna häxan, bara läsa ut den andra först :) Bra att du håller reda på mig