onsdag, juni 11, 2008

Last day of freedom :P

Det är min sista lediga dag innan sommarjobbet börjar imorgon. Vädret är grått och mulet, troligen lika bra eftersom jobbivern annars heller inte är på topp. Jag har varit passligt aktiv hittills, så det var okej med en lättlunch i sällskap av nyinköpta Filter (som verkar riktigt lovande!) och nu ett inplanerat biblioteksbesök för att hämta hem böcker att ägna eftermiddagen åt innan det blir restaurangmiddag med vännerna. De riktiga, inte tv-versionen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här låter det som någon kastar sten mot fönstret - hårt regn tydligen. Hjälper kanske lite mot jobbledan. Jag gör annars motsatsen till vad du gör - går snart ut till 4 veckors skön frihet! Önskar dig en trevlig första arbetsdag!

Bokbabbel sa...

tack tack, och trevlig semester önskar jag dig, du är säkert välförtjänt av den, själv har jag haft en rätt lugn studievår så det blir säkert bra med lite jobbrutiner :P