söndag, juni 05, 2005

Hurraaa!

Igår firade jag min studentdimission hela dagen och natten. Det var en härlig och oförglömlig dag, superlyckat! Innan jag går och lägger mig (det blev väääldigt sent igår, eller tidigt, beror på hur man vill se på saken :D ) så skall jag bara passa på att redogöra för en härlig present jag fick igår (en av många alltså). Min ljuvliga familj som känner mig så bra, gav mig en resa till Göteborgs bokmässa :D. Så där kommer jag att botanisera bland bokbladen i höst! Skoj!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! :) *viftar med min gamla dammiga studentmössa*

Bokbabbel sa...

Tackar tackar :D *min är ännu jungfruligt vit och icke-dammig*

Anonym sa...

Grattis! Och vilken bra present, det blir nog himla kul att åka på Bokmässan! Och Göteborg är verkligen en trevlig stad dessutom! :)

Anonym sa...

GRATTIS! Åh, vad roligt med bokmässa i Göteborg! :-) Perfekt present.