söndag, juni 12, 2005

Dags att läsa

Jag har varit på stugan hela veckoslutet, målade hela lördagen, men i dag blev det inget gjort på grund av dåligt väder så jag läste i stället. Juridik... Börjar bli lite "stressad" då jag har en hel del biblioteksböcker som snart går ut, samtidigt som jag borde läsa till inträdesprovet samt vara med kompisar och J =). Vilka problem jag har alltså... Men nu, då jag kollat igenom alla bokbloggar och andra Internet-sidor och uppdaterat här, kan jag ju med gott samvete ta och läsa lite skönlitteratur, har kämpat med rättshistoria hela dagen... :S

2 kommentarer:

Anonym sa...

He e ju kul att du hunnit till lande under lovet! och att du vet om allt du borde göra, vara me vänner o J...(I know who you mean) och så ditt prov...
Men kiva sida har du nog här... c(=

Anonym sa...

Uj uj uj, lite avis jag blir på en stughelg med bokläsning etc! Äh, det får bli nästa sommar istället..! :)