måndag, april 21, 2008

Svarta böcker anyone?

Äntligen fungerar vår dator någorlunda bra och jag har kunnat ladda ner några säsonger av den omtalade serien Black Books. Såg just första avsnittet och kan inte säga att jag är hooked och förälskad, men kommer definitivt att fortsätta titta! Själva bokhandeln verkar ju hur charmig som helst även om betjäningen i min drömbokhandel är vänligare än den man får i Black Books. Har ni själva sett serien, och vad tyckte ni i så fall?

Nähe, nu vill jag återgå till en riktig bok innan det blir slappande framför "Desperate Housewives". Förstår egentligen inte varför jag fortfarande tittar på serien, men där är jag ändå, varje måndag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

älskar black books!
i säsong 1 är favoritepisoderna nr 1, 3 och The Big Lockout...

Bokbabbel sa...

ok, good to know :) Första avsnittet var iaf bättre än andra

Amoroso sa...

Oj! Den här låter ju helsjuk :-) Kul tips!