onsdag, april 20, 2011

Titta titta!


Jaha hörni kära läsare, vad har ni saknat mera; info om Sweet Valley Confidential som dök upp i min postlåda igår, eller min klassiska nisch bok + Converse? Visst känns det nu som att våren är här på riktigt liksom?

Passar på att som påskpresent bjussa på första meningen i boken: "Elizabeth had turned the key in the Fox lock, releasing a heavy metal bar that scraped across the inside of the front door with an impressive prison-gate sound, and was about to attack the Segal lock when the phone in the appartement started to ring."

To be continued!

7 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Ohh jag måste köpa converse i fler färger så att jag matchar böckerna bättre. Nu har jag iofs en Kindle på väg hem o den, grå som den är, passar alla färger.

Nina sa...

Åååååh!

Helena (Dark Places) sa...

Ååååhhh, själv springer jag skytteltrafik till brevlådan i hopp om att min ex av Sweet Valley Confidential ska hinna levereras innan påsk! Och så är jag otroligt sugen på ett par lila Converse jag såg på stan häromdagen... Dina var också tjusiga!

Bokbabbel sa...

Böcker x3: Du tänker helt rätt tycker jag! (Men är inte Kindlen vit?)

Nina: I knooow!

Helena: Själv har jag väntat på Jellicoe Rad och Cirkeln, men de lär väl inte hinna dyka upp nu längre :/ Sweet Valle och Converse ftw!

Metta Karlsson sa...

Kindle 3 är i färgen Graphite, 2:an va nog vit. Är väldigt sugen på bruna converse faktiskt.

Cinnamon sa...

Åh fina skor! Måste köpa ett par nya Converse. Lila, rosa eller gröna det är frågan..

Bokbabbel sa...

Böcker x3: I see! De bruna Conversen är snygga, och det ärju en mer tålig färg än många andra också

Cinnamon: Go for it! Älskar mina rosa, men det är alltså den mörkare varianten, sen finns det ju riktigt ljusrosa också