torsdag, april 07, 2011

Shoppinguppmaning

När ni läser detta är jag förhoppningsvis redan på berlinsk mark där jag strosar omkring i vårvädret och njuter. Lite tidsinställda inlägg lär ploppa upp medan jag är borta ändå, men för er Finlandsboende bloggläsare vill jag passa på att tipsa om pocketutbudet på Galna Dagar. Lite Murakami, lite One Day, 1984 och Oskuldens tid (som jag själv ännu inte läst men som jag plötsligt hör gott om från alla möjliga håll. Hermia längtar t.ex. bara hem till boken då hon är på jobbet!). Alla dit bums! I Akademen brukar det dessutom inte vara lika galet som i resten av varuhuset...!

4 kommentarer:

Hermia Says sa...

Åh, hoppas du har det fint i Berlin!!

Har nu ett par kapitel kvar i romanen som absolut ska köpas - eller vilket jag också varmt förespråkar lånas på något av de fina finska (eller svenska) biblioteken :)

Emma sa...

Plötsligt känner jag att det skulle vara fint med ett hastigt besök i Uleåborg :-)

Bokbabbel sa...

Hermia: Tack, Berlin var fantastiskt! Haha, ja biblioteken bör man ju såklart också utnyttja! :)

Emma: Se där se där! Åkte du?

Emma sa...

Nä, tyvärr inte. Tillbringade delar av helgen som tävlingsfunktionär (vilket i och för sig också var trevligt).