lördag, januari 17, 2009

Ingen tid men desto mera drömmar

Det är mycket nu med besök från Göteborg och att sparka igång studierna och träffa alla Finland-kompisar. Imorgon ska jag i alla fall åka tåg så jag håller tummarna för Effektiva Tågläsning!

Som ni kanske har märkt är jag nästan lika galen i att resa som i att läsa, så jag är mer än nöjd med den superbilliga biljetten tur-retur till bästa Göteborgsvännen i Berlin i oktober! Men nu är jag sugen på komma-i-Berlin-stämning-litteratur! Har ni några tips? Någon som läst Moa-Lisa Croalls Sen tar vi Berlin?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sen tar vi Berlin skrev jag om här: http://b-loggboken.blogspot.com/2008/10/sen-tar-vi-berlin.html

Jag gillade boken mycket, kan rekommenderas!

Tekoppen sa...

Här är min recension:

http://tekoppenstankar.blogspot.com/2008/02/moa-lina-croall-sen-tar-vi-berlin.html

Även jag gillade mycket

Bokbabbel sa...

Tack för konkreta svar! :) Tror bestämt det får bli en liten beställning... :P

Tekoppen sa...

Ge mig ett B, ge mig ett E, ge mig ett S, ge mig ett T, ge mig ett Ä, ge mig två L, ge mig ett N, ge mig ett I, ge mig ett N igen, ge mig ett G - vad blir det? :P