söndag, november 09, 2008

Packa pappas kappsäck

Jag har besök av min fina familj just nu, och även om de inte får med sig mig hem då de åker imorgon så har jag vänligt nog packat en hel kappsäck full med grejer som jag anser att jag klarar mig utan den sista månaden här. Svårt var det att skiljas från majoriteten av böckerna eftersom där fanns många jag ännu inte hade läst (jajaa, jag är en hamster när det kommer till bokköp) men jag hade nog inget val. Och det blir ett kärt återseende med både familj och böcker om en dryg månad! ;)

I dag är det fars dag, glöm inte att gratta din egen pappa! Får han ett hårt paket månntro?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev uppkörd av morsan för att gratta farsan för nån timme sen... det bidde ett hårt paket med boken "Napoleon" av Herman Lindqvist. ;)

Bokbabbel sa...

Ah, Herman Lindqvist, en pappa-klassiker. Min pappa fick nyaste Liza Marklund, den kan jag låna någon gång... ;)

Tekoppen sa...

Nä. Det fick han inte. Däremot fyllde han år nyss och fick då 2 Haruki Murakami.