lördag, februari 02, 2008

Nu börjar det!

Inspirerad av läskoman så har jag bestämt mig för att börja läsa på Shantaram. Jag överlade nämligen en stund med mig själv och kom på en mängd bra argument för att börja läsa på den: förkylning (d.v.s. tid att läsa), läskoma, vilja att inte vara den sista i världen som läser den, vetskap om att vi kommer att stanna hemma de kommande veckosluten (så jag behöver inte släpa med mig tegelstenen på tåg), nyinköpt bok (bra att läsa något ur de egna hyllorna för en gångs skull, det legitimerar dessutom nya inköp ;))... So here goes!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Gratulerar, du har en underbar läsning framför dig!

Läser du på engelska eller en översättning?

Bokbabbel sa...

Tack, jag älskar den hittills!
På engelska, fint språk!

Anonym sa...

Ååh, visst är den fantastisk? Jag läste ut den igår och saknar den redan!