torsdag, december 20, 2007

Hurra för bokbloggar(e)!

Ett inhiberat kvällsprogram fick mig att bestämma mig för att hoppa på tåget hem till familjen (jag föddes in i) redan i dag. Fick snabbt rafsa åt mig lite lov-lektyr eftersom jag häromdagen kom på att jag ju hinner läsa böcker innan jag åker iväg på stads- och solsemestern (hurra!). Fast innan jag släpar mig och jätteväskan (har inte läst mig att packa lätt ännu) till tågstationen ska jag skriva en liten glad reflektion över Internet och alla bokbloggare därute. Vad trevligt det är att få kontakt med en massa nya människor, få lästips och framför allt märka att det finns andra än jag här i världen som funderar på semesterläsning veckor i förväg, som doftar på böcker, som funderar över hur man ska ordna böckerna i bokhyllan - eller snarare bokhyllorna! =)

Inga kommentarer: