torsdag, oktober 06, 2005

Alla goda ting är tre

Tre saker jag gillar: (förutom familj och vänner alltså)
¤ Böcker
¤ Att lyssna på musik och skråla med
¤ Att resa
Tre saker jag tycker illa om och som skrämmer mig:
¤ Att spy, min "fobi" nästan
¤ Sjuka muskler som jag har redan i denna ålder
¤ Hur illa människor kan bete sig mot varandra
Tre viktiga saker i mitt rum:
¤ Min bokhylla med alla böcker och foton
¤ Mitt stora skrivbord
¤ Min zzzäng...
Tre slumpvis valda fakta om mig själv:
¤ Började läsa som fyraåring
¤ Skriver dagbok
¤ Har snuva just nu
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
¤ Bli mamma
¤ Resa till en massa ställen
¤ Skriva (minst) en roman
Tre saker jag kan göra:
¤ Läsa väldigt fort
¤ Röra nästippen med tungan
¤ Tala finska
Tre saker jag inte kan göra:
¤ Rita, tyvärr
¤ Motionera tillräckligt
¤ Tala spanska
Tre saker jag säger mest (eller ofta):
¤ Pelle
¤ liksom
¤ hej
Tre kändisförälskelser:
¤ Esko Aho (politikern)
¤ Saku Koivu (ishockeyspelaren)
¤ läkaren i ursprungliga Love Boat (vilken av dessa är mest generande...?)

Tack för mig =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hmm.. ignorerar du mig därborta i väst eller har du inte lagt märke till mina kommentarer i dina inlägg? Kolla tex. 29.9.

Och det är ack så kul att få e-mail ibland ;)

x

Bokbabbel sa...

Det är klart att jag har lagt märke till dina kommentarer, blir lika glad över dem som jag blir sur över den anonyma spammaren.
Läs ditt mail, mer förklaringar där =)

Anonym sa...

Hej!
Roligt men den där listan här bland alla böcker =).
Jag uppdatera nu slutligen Boktraven och Önskeböcker :)

Vi ses
Brorssan