måndag, december 19, 2005

God Jul!

Jag tänkte passa på att önska alla som eventuellt tittar in här en riktigt god jul! Själv är jag ännu i Åbo, jobbar med de sista arbetena (...) och skall packa ihop mina grejer. Imorgon åker jag hem till familjen för att fira jul. Vi skall fira den ute på stugan, så jag hoppas på en mysig och snöig jul - men inte så snöig att bilen fastnar! Jag ligger grymt bakom med min "Att läsa"-lista, så jag hoppas på att få lite avverkat under lovet ;). Just nu håller jag dock på med mastodonten "Jonathan Strange & Mr Norrell", så det kan nog ta en stund. Och om jag skulle få fler böcker att lägga till till min lista av julgubben så gör det nog ingenting :D.

Av mitt jullov önskar jag mig alltså kvalitetstid med familjen och vännerna! Jag märker redan nu att jullovet börjar kännas lite kort, jag har en hel del jag vill hinna med, och kommer väl att åka lite av och an mellan olika städer. Samtidigt vill jag också ha helt oplanerade dagar då man kan göra vad som faller en in, om det sedan är en långpromenad med mamma, en kväll på stan med kompisarna eller helt enkelt att mysa i soffhörnet med en god bok!

1 kommentar:

Hieronymus sa...

God jul själv!